Ο Τελευταίος Χορευτής του Μάο ( Mao's Last Dancer) (2009)
Κριτική: Ιάκωβος Γωγάκης

Δεν είμαι σίγουρος αν έχει ξεπεραστεί η αντίληψη που ταυτίζει την Αμερική ως τη γη της ελευθερίας και της ανέλιξης των ικανότερων, πάντως ο Μπέρεσφορντ ξεθάβει αυτό το πρόσωπο, τον Λι, που οι ικανότητες του στις χορευτικές πιρουέτες από τα παιδικά του χρόνια στην κομμουνιστική Κίνα ήταν διακριτές, ώστε να γνωρίσει αργότερα στο Τέξας και στη Νέα Υόρκη την απόλυτη καταξίωση.

Θα επιθυμούσα το ένα του μάτι να ξέφευγε από την επιδερμική αφήγηση, και να έβλεπε μέσα, πιο βαθιά, όπως το έκανε ο Στήβεν Ντάλντρι στο “Μπίλι Έλιοτ”, ή ο Αρονόφσκι πρόσφατα στο “Μαύρο Κύκνο”. Παρά τις δικές μας επιφυλάξεις, το έργο απέκτησε από το 2009 που προβλήθηκε στην Αυστραλία μέχρι σήμερα, φανατικούς οπαδούς.
Ξεχωρίζει η ερμηνεία της παρτενέρ του πρωταγωνιστή, η πανέμορφη αμερικανίδα Αμάντα Σολ, την οποία κατά σύμπτωση θα δούμε αυτή την εβδομάδα σε βασικό ρόλο και στο επίσης βιογραφικό “J. Edgar” του Κλιντ Ίστγουντ.




Ιάκωβος Γωγάκης
Αναδημοσίευση απο SevenArt.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου